Մոտիվացիան նամակ

Ես Ավդալյան Լիան եմ, ապագա մասնագիտությունս՝ նախադպրոցական կրթության դաստիարակ։ Մասնագիտական կրթության ստանալու ընթացքում մինչ օրս աշխատում եմ տարբեր տարիքի երեխաների հետ : «Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրի նախակրթարաններ հաճախում եմ տարբեր նախագծերով, ունեմ որոշակի աշխատանքային փորձ նախակրթարանում, հավելյալ տեղեկության համար կից ներակայացնում եմ իմ անձնական թերթիկը։

Հարգելի´ Տիկին Տ.Բլեյան , տարբեր աղբյուրներից շատ եմ լսել Ձեր ղեկավարած հաստատության մասին : Ցանկանում եմ Ձեզ մոտ անցնել աշխատանքի։ Հավանում եմ կրթության և դաստիարակության վերաբերյալ Ձեր կիրառվող մոտեցումները և մեթոդները, կրթական ծրագիրը:
Աշխատելով կրթական ոլորտում՝ ձեռք եմ բերել երեխաների հետ շփման և նրանց գործունեության  կազմակերպման փորձ:
Կարծում եմ՝ երեխաներին ինչ-որ բան սովորեցնելու համար, պետք է նրանց լավ ընկերը դառնալ, ձեռք բերել վստահությունը:
Հուսով եմ՝ կարդարացնեմ աշխատանքային պարտականությունների նկատմամբ Ձեր սպասումները։ Կսպասեմ դրական պատասխանի։

Հարգանքով՝ Ավդալյան Լիա:

Создайте подобный сайт на WordPress.com
Начало работы